morrn!

Jahapp, då vart det ingen skolan idag heller. Fan jag skulle ju börjat min xtramatte idag .. Oops. Men det skiter jag i, faktiskt. Det är en dag på onsdag också, då jag har matte.

Idag blir det bara att jobba och bio då! Jag ska svulla som ett djur på bion, nu när mamma bjussar, hehe. Jag ska köpa brio, choklad, poppis, läsk, och massa annat. MÖMS!

Jag vet inte vad det är med min kropp just nu. Jag vet bara att det är något fel. Jag ser svart hela tiden, det känns som att jag ska svimma, jag får spykänslor, jag blir snurrig och ''svag'' i benen. Det kanske är vanligt att ha det så, eller så kanske det är en början till kröksjukan, vilket jag absolut hoppas att det inte är, för det var det värsta jag varfit med om. Kändes som att jag skulle dö. Shit. Men det värsta av allt var .... oh shit .... att jag klev i spyhinken,med min spya i. Ja, jag vet vad ni tänker, jag tänkte samma sak. Usch usch usch.

Nu ska jag gå upp och dricka te med min moster, vi hörs!
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Låter som gravididet.

2007-11-26 @ 21:24:29
Postat av: ninni

LÄGG AV!!

2007-11-27 @ 01:33:49

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0