mornmorn

Jag mår riktigt illa idag! Det känns som att jag ska spy varenda sekund. Men jag skulle verkligen behöva gå på den där föreläsningen om våld och sånt. Och jag mår fruktansvärt illa, så jag funderar på att skita i det. Men kareokekvällen ikväll lixom, jag kan ju inte ligga sjuk på den? Men då kanske det hjälper att sova, sova & sova! Jag har som ett tryck över sodaplexus (?stavning) och i gropen mellan nyckelbenen, ni vet vart jag menar om ni känner och klämmer lite. Jag vill verkligen inte må dåligt nu! Jag orkar inte det, och jag vill inte det!! Nu vill jag bara krökas och sen ska allt vara bra igen, men jag hatar att spy, därför vill jag inte det. Och sen kanske det är sådär - börjar du en gång spy, slutar det andrig. Som när man pissar på fyllan, då är det ju också så. Börjar du en gång pissa, så är det kört.

Men jag mååååste ju gå på den där föreläsningen!! Vi ska ju skriva värsta uppsatsen om den! Men jag pallar verkligen inte sitta där i 2 timmar och må illa. Tänk om jag spyr? Tänk om jag spyr en fet stråle rakt på hon som håller i föreläsningen? Jag hostar som en idiot också, jag kanske hostar upp en sån där grön slembobba rakt i hennes ansikte? Jag får IG på hela kursen, jag lovar.

Nej, men jag tror att jag skiter i den. Jag tror inte att den här illamåendekänslan kommer gå över snabbt, eftersom jag mådde illa som tusan igår också. Jag får be min lärare om en extrauppgift. Suck!! Nu ska jag upp och göra te.

Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0