mmmm

Duschen är fan min bästaste vän! Idag var det riktigt skönt att duscha. Vissa dagar är det bara jobbigt att duscha. Men man måste ju, eller hur?
Jag stod riktigt länge, och tog mig tiden att riktigt njuta. Jag tvålade in mig sakta men säkert, jag rakade tillochmed benen, vilket inte hände ofta, må jag säga. Men ikväll är det ju mystajm för mig och Simon, och vad gör man inte för att han ska bli glad?

Anna har äntligen klivit upp, så om typ 2 timmar när hon är klar kommer vi åka. Nej jag bara skoja, en timme kommer det ta.
Jag själv har kvar att sätta på mig kläder, sminka mig, och sätta på mig skorna.
Of course, borsta tänderna. Sen är jag färdig för avgång.
Jag sminkar mig alltid framför datorn, så det går alltid lite fortare än vad det gör för andra.

Har fått mina kläder också, från HM. Ska hämta dom på alleplan sen, när jag ska möta Anna.
Mina övningskörtillstånd har också kommit, så det kanske är dags att börja nu. Iiiih!

Naej, nu ska jag fixa mig. Men vi hörs när jag kommer hem från stan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, och du hade rätt i det. En timme tog det för mig. Mycket bra tidsuppfattning till skillnad från mig.. hehe.

2007-11-02 @ 19:27:22
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0