Misslyckad färgning

Ja, rubriken stämmer GANSKA så jättemycket! Jag skulle färga mitt hår, som var lie fläckigt efter sista färgningen, och det skulle blir brunt med lite inslag av rött. Mm, dumma lilla Ninni glömmer bort att hon har en utväxt på 2 cm, så självklart blir de 2 centimetrarna röda. Mm, najs. Eller inte. Victoria tyckte det var hättefint, men tillochmed en blind skulle kunna se att det var ''hemmagjort'' Så direkt efter skolan idag pallrade jag mig till centrum och köpte en ny färg. Den ska endast vara för utväxten. Vi får väl hoppas på ett bätter resultat, för den rödskimrande färgen var skitsnygg! Men inte utväxten, som sagt.

Har fortfarande en liten öm punkt i armen, där skitsköterska stack mig med sprutan. Det gjorde ont, jävligt ont! Jag trodde att jag skulle dö. Ni vet, att när de tyar sprutor, så trycker de in vätskan väldigt väldigt sakta. Det kändes som att jag satt där i 5 minuter, och när jag vågade titta ner på sprutan såg jag att det var mer än halva kvar. Då höll mitt liv på att ta slut. Och jag som älskade sprutor förut! När jag skulle ta fästingsprutan hoppade jag alltid till så de fick sticka en gång till. Nu kallsvettas jag och vill nästan bara kräkas på den fula och äckliga ''distriktsköterskan'' USCH! Jag tar en spruta varje år, en som man tar precis i ryggslutet. Och den, hörrni, gör svinigt ont. Nästan så det börjar bli misshandel!

Nej, nu ska jag avsluta det här och gå och färga min utväxt. Håll tummarna för att det blir lyckat!
Pöss&Kram, tack för mig <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0