mammabloggar

Blir så fruktansvärt sugen på barn när jag läser dessa bloggar. Jag vill också!
Hur mysigt skulle det inte vara med ett barn i magen, och veta att det är ditt? Jag skulle älska det! Tror jag iallafall, har ju aldrig varit med om det. Men deras berättelser, om förlossning, och sparkar i magen, om att promenera med vagnen. Åh vad jag längtar tills jag får egna. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag blev med barn. Jag vet inte om jag skulle ha hjärta till att ta bort barnet. Visst, det är ingen levande varelse, men det ska ju bli det! Det spelar ingen roll om jag dödar det när det är en liten klutt bara, eller om jag gör det när barnet är 5 år. Det skulle ju aldrig ha fått chansen att se världen.

Och sen ökar risken för sterilitet om man gör abort. Jag skulle ta livet av mig om jag fick reda på att jag aldrig skulle kunna få barn. Det skulle vara det värsta som kunde hända. Förstå mig rätt nu, självklart är det värre om hela min familj skulle dö, eller om jorden skulle gå under.
Men för en tjej/kvinna, tror jag att det rent ut sagt måste vara förjävligt! Aldrig få höra ditt eget barn säga ''mamma''

Nej nu blir jag för djup här, jag säger hejdå, och uppdaterar snart! Bye! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0