Lugg

Jag har bestämt mig. Lugg får det bli. En spretig lugg. Ingen rak och tjock, utan tunn och spretig. Sådeså. Lite i det här stuket:




Skulle jag passa i det tro? Har suttit och letat luggar hur länge som helst nu, för jag är så förbannat trött på mitt tråkiga hår!! Imorgon blir det troligen färgning, måste färga om håret, då det blivit lite fläckar. Eller blivit och blivit, det har varit så sen jag färgade.
Men nu måste jag hoppa i säng, börjar skolan kvart över åtta imorgon. Skulle egentligen vilja sova hela dagen, men ska iväg senare med skolan, och det måste jag gå på. Har äntligen fixat det här med min matte nu, ska plugga matte på måndagar och onsdagar. Måste fixa upp det betyget nu!
Menmen, ska sova nu, men jag uppdaterar självklart imorgon, så vi hörs då!

Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0