Kryssning!!

Fyfan, det var det roligaste jag varit med om. Och så roligt full har jag aldrig varit! Dagen började inte bra då jag blev lite småsur över att Simon skulle vägra köpa ut dricka eller ciggaretter till mig. Men han ändrade sig, efter några bärs. Simon somnade halv 2, den mesen, själv var man väl upp till halv 4 - 4. Sen kunde jag inte vara upp längre, jag var allt för packad, och himlans trött. Kameran från skolan har klarat sig, lyckligtvis. Hade kastat mig från båten om den gått sönder.
Var inne på flera barer och dansade och hade roligt. Fick ett och annat konstigt förslag av flera killar, men de flesta var huuuur trevliga och pratglada som helst, fast självklart, när de fick reda på att jag hade pojkvän, minskade intresset. Tänkte att jag gör ett till inlägg efter detta och lägger in bilder. Måste välja ut och förminska med mera.
Ska upp och göra te nu, och slappa i soffan.

Ojojoj, va jag är bakis. Mår skit, men ångrar ingenting av kvällen. Förutom en komentar som jag kanske inte skulle  sagt. Jag står i ett utan rökrummen, och brevid mig står en tjockis och en spinkis. Då säger spinkisen; ''Hur snygg är han på skala 1-10?'' Och tjockisen var skitful! Jag kan ju inte säga 0, men jag kan ju inte säga 10 heller, för då förstår de ju att jag ljuger? Så jag säger .... Åååh shit asså .. Men jag säger; ''Det beror på vad han kan i sängen'' ASSÅ VAD ÄR DET FÖR SVAR PÅ EN SÅN FRÅGA? Och tjockisen börjar le, och spinkisen säger; ''Ahaaaa, och vad menar du med det?'' Jag svarar snabbt; ''Ehm, jag måste leta upp min pojkvän nu! Ciao!'' Och stack därifrpn illa kvickt, till nästa rökrum där jag hittade mina vänner. Usch, alkohol i såna sammanhang är inte bra.
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHHAHHAHHHA, tänk om du vart tvungen att ligga med honom för att bevisa vad det var du menade? ;) OHLORD! Du hade tur :D

2007-11-17 @ 20:18:03
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0