Kröök

Najs, ikväll, äntligen, ska det bli kröka på hög nivå! Anna har köpt en väldig massa dricka, och lite av det underbara är till mig, woho! Det var länge sen jag festade, och jag saknar det som ini bomben. Ledig imorgon, skönt som fan!

Och nu sitter jag här, och väntar på Anna som vanligt. Jobbet var jävligt slappt idag, gud lyssnade på mina böner.
Det var så slappt att jag kom från jobbet runt halv 7 idag, istället för halv åtta. Och från och med idag, har jag ansvaret över en nyckel. Fattar ni?! Jag behandlar den där nyckeln med mitt liv! Jag ska vakta den, sova med den under huvudkudden. Den går till mitt jobb, till alla dörrar på jobbet. Det skulle bli sparken/fängelse/dödsstraff/hängning/smärtsam plågning/maffiamord - allt. Min chef skulle hyra en torped och mörda mig.

Menmen, ska ut och röka nu. Vi höööööööööörrrrss!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0