jag ger upp

Rubriken stämmer exakt enligt mina handlingar just nu. Jag ger upp för kvällen, det är en dag imorgon också. Imorgon är det också krök, förhoppningsvis. För jag börjar inte förrens klockan 2 på söndagen. Och imorgon ska jag upp klockan halv 8, och ta bussen kvart i 9:e. Vill hinna ta det lite lugnt, dricka lite te och sådär. Kanske, kanske om jag har tur, så skjussar pappa mig, men vi får se om jag är så bortskämd, eller om han är nykter nog imorgon. Det kan ju också vara bra om han är.

Men nu säger jag god natt världen, och sussa så sött så hörs vi innan jobbet imorgon.
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0