i väntan...

... på bättre tider. Nej, i väntan på Anna och Miryam tänkte jag lägga upp lite bilder. Lite finare bilder, och lite bilder på mig från tiden som blond. Enjoy.




1. Jag i min favorithårfärg.
2. Jag i hårfärgen igen, med flugglasögon
3. Sulan som liten bebis!
4. Jag i blont och plattat
5. Marcus Bohman, finaste graven <3
6. Clownen på besök på jobbet.
7. Johanna Hellström - Vila i frid
8. HAHAHAHA, snevriden bild på mig
9. Galen bild på mig, Miryam och Jennie
10. Jag med snus? Nee, vindruvor ;)
11. Jag utanför slitgörat, men ack så älskade jobbet.
12. En bild som jag tog en väldigt blöt kväll. Ballt med blåa droppar!


Kommentarer
Postat av: jennie

Ingen orsak :)
Söta bilder.. öuuhm. INTEEEE! (nu menar jag då den på mig, inte dem på dig :) )

2007-11-10 @ 00:52:45
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0