Herregutt

Orkar egentligen inte skriva om allt som hände, eller inte hände, nu ikväll.
Naturkunskapsprovet gick förvånandsvärt bra idag, trodde inte det om mig själv, faktiskt. Sen efter skolan åkte jag och Victoria till hennes jobb, där hon skulle förhandla med sin chef. Därefter åkte vi till Tyresö Centrumk och satte oss för att fika. Riktigt trevligt, förutom att jag nästan är helt pank nu, har 200 kronor på mitt konto just nu. Får hålla hårt i pengarna. Ska skriva ett mejl också till pharma optic (därifrån jag får mina linser) för nu tycker jag att jag fått liiiiite för många fakturor på 300 kronor. Fick en idag. Så jag får skriva ett sisådär argt mejl och se hur många jag egentligen ska få. Får hoppas att mamma sparat alla fakturor så jag kan stämma dem om det blivit fel, mwuhaha.

Köpte en väldans massa godis idag. Inte bra, inte alls bra! Ångest, men ändå fortsätter jag äta?

Kryssning på fredag med bejb. Fre-Lör blir det kryssning med hans familj. Lördag kväll kanske det blir snack med Helene och Emeli, vi får se vad som finns på deras schema. Annars så är det barnvakt för min del. Söndag blir det jobb. Trevlig helg? Njaaae, det vettefan.

Menmen, ska kolla runt lite nu, och sen massera min pojkvän. Nej, jag nekade till att ge Simon fotmassage, Anna. Du kan vara lugn.

Hyffsat bra dag, får hoppas på en rolig dag imorgon också. Kanske Anna har lust att träffa mig då? :)

Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du tackade nej!

Håll hårt i pengarna, annars lever du fattigt!

2007-11-14 @ 23:16:40
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: veronica

åh vad härligt med kryssning.. vilken båt ska ni åka?

2007-11-14 @ 23:17:55
Postat av: Ninni

Jag är inte säker, haha. Men i ska kryssa mellan åland och tillbaka. en 24-timmars. Mer vet jag inte ;)

2007-11-14 @ 23:27:48
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0