helgen

Vilken jävla helg, vilken jääävla helg. I igår gick jag upp vid ett. Följde med mamma och handla och sådär. Sedan gick jag upp till alleplan, i det svinkalla Sverige. Mötte Helen, köpte blomma till chefen, tog bussen hem. Fixade oss lite inför personalfesten, och allt var kirrat runt halv sjutiden. Vi åker till Barnadiset, där det är full rulle.
Sedan kommer jag tyvärr inte ihåg så mycket av kvällen, drickan gjorde lixom sitt. Jag kommer bara ihåg att jag och Anki, hade ciderkrig, så det var kladdig cider överallt. Alla drog hem senare, och jag kom inte i säng förrns vid 2 tiden. Eller aa, säng och säng. Jag sov på Barnadiset inatt, och sov på en soffa. Jag kunde inte ligga raklång, det var den för kort för, och jag kunde inte heller ligga i fosterställning, då var det för smal. Jag har vaknat varje timme. Idag har jag nackspärr. Tack, soffjävel.

Sedan när jag vaknar, runt 9-tiden ser jag Helen, som också sovit över, kommer emot mig. Plötsligt utbrister hon; ''Kenta har dumpat mig'' - Kenta är då hennes pojkvän sedan 1½ år tillbaka. Det visade sig att tio över 6 hade Kenta skickat sms, och skrivit att det var slut. Hon fick sedan reda på att han inte ens kom ihåg att han skrivit det, för han hade varit skitpackad och sådär. Så de är tillsammans och glada igen.

Jobbade till sju ungefär, och nu sitter jag här. Helt utslagen, bakis och allmänt irreterad och trött. Ska bli så himla skönt att hoppa in i duschen och sen sova. Skolan väntar imorgon, går till 12, och sen drar jag vidare till jobbet. Jag har bestämt mig, jag ska utomlands i sommar. Så då gäller det att jobba!
Det ska bli en resa som ni aldrig har skådat! Ojojoj, säger jag bara.

Nu ska jag kolla runt lite, sen förmodligen hoppa in i duschen.
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: jennie

Oh shit. Vilken jävla Kenta..... :@

2007-11-11 @ 20:16:40
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0