hejsansvejsan

Sitter fortfarande på samma lektion. Har nu fått en kamera som jag ska flörta till mig under helgen. Kanske vågar man ha med sig den till kryssningen? Jag tror inte att jag kommer våga supa mig packad om jag hare n systemkamera från skolan för 10.000 .... Nej, det tror jag inte att jag vågar. Men fatta vad fina bilder jag kan ta från båten, ut mot vattnet, på min übersäta pojkvän när han sover, när han är bakfull. På allt. Jag älskar att fota, fota är det bästa som finns. Jag måste köpa mig en kamera, jag känner mig ensam. Så nu får alla hoppas på att jag får ta med mig kameran, har ju faktiskt en fotouppgift som jag måste göra. Vi ska fota ett yrkesporträtt. Jag tänker åka till min appas jobb. Han har det skitigaste jobbet man kan ha - bilmekaniker. Det kan bli rätt fina bilder, eftersom han kopplar bort allting, och därför kommer det inte bli bilder där han står och ler, och är berädd på att jag ska ta kort. hatar såna kort. Det ska vara oförberätt, annars blir det för falskt.
Hoppashoppashoppas!
Tack för mig <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0