guten morgen!

Sådär ja, då var man stressad igen. Men jag tycker att jag kan slinka in ett inlägg. Klev upp för 5 minuter sen, och jag ska gå om ca 10 minuter. Usch. Jag hatar skolan! Jag orkar inte!! Och sen ska jag jobba direkt efter skolan. Jag skiter i att göra något därimellan, utan åker dit direkt. Annars blir det så himla stressigt fram och tillbaka. Och den ska men sitta där i 4 timmar själv. Städa själv. Fyfan, jag vill inte. Börjar egentligen 3, men kommer börja åka dit vid 12.

Nej usch, jobba är inte det roligaste. Men förhoppningsvis kommer lönen på fredag! Iiiih. Och på fredag förresten ska jag in till stan med klassen och kolla på någon grej mot våld. Roligt. Och på torsdag ska jag skolka, med mammas tillåtelse, för att kunna åka in till stan med Alexandra. <- Min moster, för er efterblivna. Det ska bli roligt. Sen lördag och söndag ska jag jobba, of course. Ska se om man kanske kan få vara ledig någon dag, i helgen. Eller om jag ska ta ledigt hela nästa helg. Men jag kan ju inte ta bort allför många pass, för det är ju dennas månads lön som kommer i december,noch då är det ju julklappar som gäller. Fick höra igår att min mamma redan vet vad hon ska köpa. Scaaaaary.

Nej, nu ska jag sminka klart mig och sen upp och borsta gaddarna, lixom!
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: anna

Jag måste ha din hjälp! Jag kommer itnte ihåg hur filmen vi såg på livskunskapen slutade. :p drog frun? visst gjorde hon det? jag kommer inte ihåg. kom till datorn! puss!

2007-11-19 @ 20:09:04
URL: http://tearswilldry.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0