god morgon

Ska upp till vårdcentralen snart och ta spruta. Fyfan va ont den kommer göra, jag kommer dö. Det är sprutan för livmoderhalscancer, eller om det bara var livmodercancer, not sure. Det är därför jag är upp nu, egentligen skulle jag börjat 11.00 så det känns ju förjävligt. Men mamma tvingade mig att göra det idag, så jag är väl väldigt illa tvungen.

Jag kunde inte somna igår. För det första låg Simon med armen på min mobil, så jag var rädd att den skulle knäckes, men han är så himla tung så jag fick inte bort honom. Och sen var det så bra program igår! SATC, 2½ men, Jerry Springer etc. Bra program, faktiskt.

Men nu måste jag g¨och sminka mig om jag ska hinna borsta gaddarna innan mami vill åka. Jag uppdaterar säkert i skolan, då jag kommer bli sittandes där i typ en timme, innan vi börjar. KUL!

Sen vill jag bara säga att det jag sa och gjorde igår, känns ju inte så himla uppskattat. Men förlåt, jag ska sluta.
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0