god morgon

Hann inte uppdatera igår då jag kom hem sent. Inte i morse heller då jag hade glömt att jag skule på kryssning ikväll, och därför behövde duscha imorse. Klev upp 20 över 7 och skulle åka 10 i 8. Det vart ganska tajt då jag också skulle hinna packa väskan och sminka mig.

Igår var jag inne i stan med Vicotoria, men mådde dåligt eftersom jag inte kunde handla något,för jag hade inga pengar, så jag fick gå runt och hitta massor av skor, och kläder. Usch.

Känner att jag glömt jättemycket hemma, men jag har det viktigaste. Jag har cigg, pengar, mobil och busskortet samt legg då jag måste ha det på båten. Har med mig 3 cider att kanske förkröka på, innan baren. Får hoppas att det finns många kåta killar där ute som kan bjuda mig på dricka, eftersom min pojkvän inte kommer ha tillräckligt att supa både han och mig under bordet. Fick en 500ring av pappsen, som jag ska ge tillbaka när lönen kommer. Jag  har aldrig varit såhär fattig sen januari. Hur i helvete klarade jag mig förut på studiebidraget? Helt sjukt.

Uppdaterar senare, ska jobba lite på lektionen nu.
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0