God morgon!

Idag känner jag mig på strålande humör! Jag har sovit alldeles fantastiskt och det är sol ute! Inte för att det gör så det blir sommar och 30°C ute, men det gör Sverige lite ljusare. Jag funderar tuillochmed på att gå till skolan! Det 'r bara en jobbig sak. Då kommer jag gå i jättemycket snö, och bli jätteblöt om fossingarna. Vi får se hur jag gör, jag kanske bara går till nästa busshållplats hela enkelt.

Jag känner mig så fräsch idag också! Jag är nyduschad, nytt fräscht smink, nytvättade kläder och solens strålar som riktigt slickar min kind. Mmmm, I like it.

Nu är jag färdig för en skoldag. Linserna är instoppade och jag känner mig som en ny människa. En väldigt onyttig männsika också då jag sitter och äter godis, till frukost (?) Måste skärpa mig nu.
Ska kolla in lite på friskis&svettis och se vad de har för erbjudande, något måste man ju nappa på, inte sant?

Men jag skriver självklart när jag kommer hem. Vi får se om Anna vill leka, eller om jags ka spendera min kväll med att mysa med Simon. Känner att jag inte gett honom mycket loooove på senaste.
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah, ah. För dig åker den ner då..

2007-11-15 @ 18:12:55
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0