God morgon

Det verkar som om de flesta har sovit dåligt inatt. Jennie sov dåligt, eller hon skrev ju inget inlgg efter 12, så jag antar att hon somnade då. Själv har jag aldrig somnat. Jag gjorde som Anna, var uppe hela natten, men jag pluggade inte. Jag rökte istället. Rökte en himla massa, och zappade runt på tvn. Tur att det inte är fullt så jobbig dag idag. Först har vi naturkunskap på schemat, prov dessutom .. (får förklara för Göran min situation, Jag har faktiskt haft sömnproblem, det måste ju räknas?) Sedan vankas det lunch, och tillsist idrott. En skön dag, tycker jag.

Fick ångest igår kväll. Jag vet inte vad som håller på att hända med mitt liv, men jag tycker att det börjar sakta men säkert kollapsa. Vet inte riktigt vad jag menar, för det går inte att förklara. Jag tyckte bara allt var allmänt äcklig, att jag va äcklig, att Simon var äckig, allt. Får se vad det blir av stackars Ninni, haha.

Prov idag, som jag självklart inte har pluggat till. Men jag kommer vara i skolan cirka en halvtimme innan vi börjar, så kan kanske hinna plugga lite iallafall. Läsa lite och så. Vi får se. Skickade ett sms till Alessandro om vad det är på, så jag kan plugga. Har naturkunskapsboken bakom mig, så den får jag inte glömma. Usch, jag orkar inte med skolan! Vill bara ha lov nu, lov och aldrig mer komma tillbaka till den där skiten.Orkar inte!!

Nu ska jag kolla runt lite, skriver nog innan jag går.
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0