god morgon!

Usch, idag måste jag åka hela vägen själv. Ingen skjuss inte, för jag måste köpa cigg. Jag kan ju iofs be dom göra mig till alleplan ... Nej, då måste jag vänta tills de åkt innan jag kan gå, och då kanske de ska handla.
Nä, jag går själv. Det ärlugnt, bussen går perfekt tajmat med varandra.

När jag tittade på tv igår såg jag en sak som jag absolut ville skriva om i bloggen, men nä, det är ju bortglömt idag. Tyvärr. Det var himlans roligt iallafall.

Och mina linser börjar strula, och jag är arg. De gör ont, vilket håll jag än sätter dem åt. (det finns nämnligen ett rätt och ett fel håll när det gäller linser) Och det är inte slut, det var ju inte länge sen jag fick dom, right.

Nej, nu ska jag upp och försöka få i mig en kopp te. Puss <3

Kommentarer
Postat av: BABBEL DROTTNINGEN

GodMorgon, hoppas du får en fin dag! :)

2007-11-04 @ 09:50:24
URL: http://Kristines.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0