god morgon!

Hade aldrig trott att jag skulle sova såhär länge. Jag brukar vakna vid 9 om jag dricker.
Nu vaknade jag 13.00 exakt. Har just varit uppe och ätit, laxpudding blev min lunch.
Nu ringde jag Anna, men hon ligger självklart och sover, och när jag säger att hon ska gå upp låter det ''uuurrrgööö inte ääään'' så jag lär vlä inte få tag på henne förns vid typ 5. Vi ska ju nämnligen in till stan, men de stänger ju också.

Menmen, om hon inte gått upp ur sängen förns halv 3 så ringer jag någon annan, jag måste in till stan, hehe.
SÅ ANNA, GÅ UPP!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är uppe! :D

Tack för ikväll.

2007-11-02 @ 19:25:35
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0