god morgon, tyresöbor!

Ni har kanske upptäckt, som jag, att det är snö ute. Inte fin och kramig snö. Man ser hur riktigt blöt den är. USCH!
Hade varit en helt annan sak om snön varit fluffig och möjsig. Men det är den inte, och då hatar jag den.

Vaknade precis av att Helen från jobbet ringde. Vi ska alltså fixa oss tillsammans, och kanske köpa en gemensam blomma till chefen, Pia.

Men nu orkra jag int sitta här, är för nyvaken för att kunna fatta vad jag skriver. Så jag uppdaterar lite senare!
tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: greger

detta är den bästa bloggen nånsin!

2007-11-10 @ 20:38:52
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en fin söndag! :]

2007-11-11 @ 12:50:49
URL: http://classiiic.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0