Go' natt!

Nu ska jag gå och lägga mig för att kolla lite TV.
Efter sista inlägget har jag hunnit dricka 2 koppar te, gått ut vovven, och kollat lite TV.
Har även kollat lite fler kameror. Måste ha en ny,  jag MÅSTE ha en ny.
Imorgon ska jag och mina kära klasskompisar filma igen. Det kan bli trevligt.
Ska ta med mig vit skjorta, vita byxor och en väst. Gammaldags, ni vet.
Jaja, hur trevligt låter inte det? Och sen på kvällen blir det troligtvis krök på hög nivå, jag är leeeedig på lördag!
Och sedan, självklart, är det ju pesonalfest på lördag. Kul med lite dricka och kareoke.
Kommer inte uppdatera förrens Söndag kväll i sådana fall, då jag kommer sova över på barnadiset eftersom jag jobbar på söndag.

Men jag lovar att sno mammas kamera och ladda in bilder här!
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0