Go' natt!

Nu är det sags för mig att hoppa ner i slafen. Har suttit uppe en lång stund och pratat med mor min. Fick reda på en hel del grejer som ändrade min uppfattning om vissa personer.
Det har jag gjort hela dagen.
Johanna, visste inte att hon var så deprimerad att hon var kapabel till att ta livet av sig
Myttaren, aa det hör ni ju bara på namnet. Tragisk människa, som aldrig lär sig av sina misstag.
Min kusin, empatin för henne försvann efter kvällen samtal.

Ni som borde veta, vet redan. Ni som inte vet har inget med det att göra, så piss off.

Jag och Simon hade ännu ett gräl idag. Tungt det där, men jag har hört att de som aldrig bråkar, känner inte till varandras brister. Om du aldrig bråkar med din älskade, får du heller aldrig reda på hans gränser. Jag vet min pojkväns gränser, och idag fick jag reda på fler. Man lär sig av sina misstag!

Go' natt älskade människor. Tack för mig! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

helt rätt det sista du skrev!=) go natt!

2007-11-06 @ 01:08:30
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Anna

Listan kan bli lång, men det är en som spelar roll!

2007-11-06 @ 01:38:29
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0