glass och te

Mmm, det blev en piggelin och honungste. Honung måste ju vara bra för illamående, och självklart halsont. Får hoppas på en förbättring. Det jag blir mest irreterad på är att jag inte kan röka ordentligt. Kan inte dra djupa halsbloss eller någonting. HATAR ATT VARA SJUK!! Usch. Jag ska äta upp min glass, dricka upp mitt te, g¨ut ocvh röka en cigg, och sen ska jag sova en stund. Vänta på att Anna ringer.

Åååh jag ville verkligen gå på den där grejen idag! Vill inte ha massa rester! Skit skit skit! Sen skulle den säkert varit intressant då den handlar om våldet i rörliga bilder (filmer) och hur vi påverkas av det. Det hade ju varit intressant och lärorikt. SKIT!

Nu ska jag kolla runt lite, på andras bloggar, och läsa lite roligt. Eller tråkigt, jag vet ju inte vad de har skrivit ..
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: tack så mkt :D

2007-11-23 @ 12:33:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Denise

Jag fick aldrig någon :/ Där emot har jag trådar bakom mina tänder som skall hålla mina tänder på plats.. men ingen nattställning inte :p
KRAM på dig!

2007-11-23 @ 12:56:43
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0