gladaste morgonen ever! :)

Idag vaknade jag riktigt bra! Vaknade av att Simon la sin arm över mig och viskade 'god morgon' i mitt öra. Riktigt mysigt. Men det verkar vara riktigt kallt ute idag, så det blir ju att ta på sig kläder. Idag är det en lång dag i skolan. Går till fem i sex, med livskunskap som sista ämnet. Det fick jag 'prognos högre än g' i på mina omdömen! Men jag har missat att göra en uppgift, som skulle vara inlämnad idag. Kanske kan skriva den snabbt, omn jag kommer på det senare.

Imorgon blir det bio med moster, bror och mamma. Det blir Saw IIII, det visade sig nämnligen att min moster har följt alla filmer, och älskar dem! Fast hon har sett dem på tyska ofcourse. Men jag är lite spänd inför filmen, har hört att den är mycket äckligare än trean. Och den var äcklig. Jahaja.

Okej ... Nyss hände en riktigt scary sak. Satt och pratade om skräckfilm, och tvn sätts på med 'myrornas krig' Aaaaaaaah, jag dör! Shit shit shit va läskigt. Snart kommer en kinesflicka med långt svart hår trilla ur tvn. Uuuuh, mamma hjääälp.

Jag uppdaterar, om jag inte dör, fastlimmad i stolen med munnen på sniskan.
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du död om du inte svarat???

2007-11-20 @ 21:24:54
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0