:'(

Jag har verkligen ångest för min kamera. Verkligen.
Jag tar kort varje dag!! Helst ute, men också på mina vänner och familj.
Jag måste ha pengar nu, så jag kan köpa en ny.
Det skulle vara lika bra att köpa en systemkamera, men jag kan inte langa upp 10 lakan bara sådär. Får jobba arslet av mig om jag ska ha råd med det. Men jag vill inte ha en systemkamera med mig på semester, då vill jag ju ha en vanlig kompakt kamera. FAN HELVETES SKIT! Det var så himla bra, jag fick kamerajäveln för 1000 spänn, och måste punga ut med 2 om jag ska få en likadan. Får spela galen på Blocket!

Då är det väl bara att satsa på en bättre och dyrare. FAN OCKSÅ!!!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0