Dagens

Dagen för mig började med skola, trevligt. Hade en riktig trevlig rörlig-bild-lektion där vi kokade kaffe och redigerade våran film. Åååh, det ska bli så kul att se resultatet. Efter skolan, som slutade fem i sex, kom mamma och Alexandra och hämtade mig och styrde kursen in mot stan, där vi skulle äta på resturang. Alexandra skulle träffa gamla kompisar, och jag träffade även min gamla brevkompis Andrea. Det var över 5 år sedan som jag träffade henne sist. Jag kan inte säga att hon förändrats mycket utseendemässigt, och rösten kände jag igen direkt. Vi blev faktiskt riktigt bra kompisar. Menmen, vänner kommer, vänner går.

På fredag blir det kareoke. Anna ska komma och sjunga loss (: Vi får se om hon stannar hela helgen, eller kommer till mig på lördxag, och krökar lite smått. Kan vara trevligt. Jobbar dock hela helgen, men det ska vi inte gnälla om nu, tack. Det har aldrig hindrat mig från att parta. Sen att man aldrig blir erbjuden är ju en annan sak, men då är det bara att ta saken i egna händer, så får man precis lika kul iallafall.

Nej, nu ska jag ut och ta en cigg, och sedan sova. Imorgon väntar bio med moster. Kanske, kanske kommer bror också med, det skulle faktiskt vara trevligt. Och på torsdag ska jag skolka, mwuhaha. Ska in till stan med Alexandra då, och förhoppningsvis hitta någonting fint. Kanske et par nya jeans? Skulle sitta fint, hehe. Lönen kommer äntligen på fredaaaaaaaaaaag! Men studiebidraget kom idag, så lite har jag att leka med. Jag har inte varit såhär fattig sen i januari. Jag hade 21 kronor på mitt konto innan stuiebidraget. KÄNDES HEMSKT! Usch, aldrig mer! Ska börja spara nu om man ska komma någonstans i sommar. Funderar på att boka resa nu, så man har något att spara till. Kan kolla lite resor nu... Mmmm. Sol.

Nej, nu ska jag ut. Uppdaterar imorgon innan skolan. Kanske drömmer om något intressant som jag kan skriva. Det har vi fått som en uppgift på livskunskapen; att skriva om en dröm. Jag brukar aldrig komma ihåg drömmen, bara precis i slutet. Menmen, vi får hoppas på det bästa.

Puss&Kram, och tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0