cruise

Vet inte riktigt om jag stavat rätt på kryssning på rubriken, men det är skit samma, enligt mig!
Är så glad för att jag fått hem en kamera. Men vart dessvärre chockad när jag skulle sätta in mitt minneskor4t på 1 GB ich såg klart och tydligt på displayen ''Inga bilder i minnet'' Jag vet, 100% säker, att det ska finnas bilder på den där kameran. För när jag skulle ladda in bilder, det var då kameran gick sönder! Och därför har jag ju inte laddat in dom! Tänk om dom är borta? Men tyvärr, så kan jag inte komma ihåg vad det är för bilder. Shit shit shit, det här händer inte. Dem bilderna är säkert jätteviktiga för mig!! Känns lite töntigt att säga så med tanke på att jag inte ens vet vad det är för bilder. "så mycket brydde jag mig"-lixom.

Usch.

Snart dags för kryssning. Kulkulkul. Tänkte egentligen åka hem till Simon direkt efter skolan, men jag ville hem och hämta ett större minne, då dt finns risk för att det andra blir fullt, och sedan slappa lite och dricka lite te. Möjs. Kvart över 4 måste jag senast vara där, så jag ska åka runt halv 3 någonstans. Jag så det, på sl.se, att det kommer bara vara några ytterst få minuter mellan buss- och tunnelbanenytena, så jag kommer få springa lite. Och min väska väger TON! Jag har ju allt smink där? Hehe.
Nej, nu ska jag gå upp och göra i ordning mitt te, och sedan ska jag kolla lite tv, och förbereda mig.
Jag uppdaterar med bilder (och text, hehe) så fort jag kommer hem. Ska ha med mig kameran hem till Victoria senare, då jag ska leka pressfotograf. PAPARAZZI! :D
Nej, nu alla sköna människor, får ni ha en riktigt skön fredagskväll så hörs vi imorgon!
Puss, och tack för mig <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

HARE BÄST STUMPAN

2007-11-17 @ 04:13:06
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0