cp cp cp cp

Är så trött på mitt jävla internet just nu. Funderar starkt på att kasta denna FULA JÄVLA dumburk i marken, hoppa på den och NJUTA av att se alla dessa sladdar som sprakar och går av. Alla jävla hemsidor som jag ska gå in på, måste jag gå in på 1000 gånger, för alla de andra 999 gångerna står det med ful jävla text: Webbsidan kan inte visas. Jag vet att det ska fungera, men icke.

Är för förbannad just nu, det verkar som att allt i min värld rasar samman och jag vet fan inte vad jag ska göra åt det.

ÅT HELVETE



MED DENNA VÄRLD!

Kommentarer
Postat av: Anna

God Morgon Hjärtat!
Klockan är 23.55 och jag vaknade precis?
Såg att du ringde, jag vet inte om jag svarade? Om jag svarade så sa jag väl inget?

Ring i morgon!

2007-11-13 @ 23:55:58
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0