Boogeyman

Har nyss skrämt upp både Victoria och Anna, så de kommer säkert inte kunna sova inatt, hehe. Båda två tycker att de ska upp tidigt imorgon. TSSSSSS! Då ska Anna veta vad jag genomlider när hon varit hos mig till 3 och jag ska upp 7-8. Och Anna ska vara inne i stan vid 1, men iofs, så seg som hon är behöver hon väl kliva upp vid 6 på morgonen. Skämt åsido. Eller inte. Kanske inte riktigt så seg. Men seg. Hon ringde mig 21.54 och sa att hon skulle börja gå. Sen skulle Miryam med, och sen vart det väldans sent, så jag ringer henne typ 23.20 och skulle de börja gå. Det tar max 20 minuter att gå till mig från henne, hon var hos mig vid 12. Hmmm? Haha, men det är lugnt Anna, jag gillar dig ändå ;) 

Miryam, Anna och Victoria kom till mig. Vi börjar kvällens snack ute på altanen på en cigg. Sedan skulle Miryam hem, och då rörde vi oss inåt och satte på filmen ''Boogeyman''. Jag som sett filmen hoppade till ett antal gånger, men tänk då hur Victoria och Anna satt och skuttade? Jag låg med en kudde på Annas ben, och det kändes som jordbävning i huset när Anna vart lite skraj. Sprattlande fisk, kan man nog kalla henne. Nästa filmkväll ska jag se till att ha hyrt saw II och saw III och sedan ska vi gå på bio och se saw IIII. Fyyyyfan, jag kommer dö. Eller aa, Anna kommer dö.

HADE SKRIVIT EN SAK HÄR INNAN,
MEN EFTERSOM ATT ANNA ÄR TÖNT,
SÅ FÅR JAG INTE SKRIVA FÖRRNS IMORGON!
TRÅK, ELLER HUR?



Själv ska jag krypa till kojs med min varma sovande pojkvän. Vissa ska ju faktiskt jobba imorgon. Men inte jag, utan han!
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0