Bilder!


 

1. Simon äcklar sig i hissen
2. Jag var full, och jävligt glad!
3. Brudarna
4. Simon, ser full ut, men det är bara början av resan.
5. Jag och älskling innan utgång.
6. Båda två en aning fulla, hähä.
7. Elin drog 3 shottar, Ninni tog hand om resten ;)
8. Frukosten dagen efter. Den var jobbig. För alla.
9. En idiot vi träffade i rökrummet. Simon ville klappa till honom, jag sa nej :)
10. Festglada, javisst!
11. Här vare också fest, ser jag!
12. Sjukt mycket människor, nääääääjs!
13. Vi träffade Dennis på båten. Mycket trevligt!
14. Kattis (Simons mor) hittade ''Vodka på tub!'' Den ni!
15. Föret i hytten.
16. Ninni kommer hem 4 och apfull och skittrött.
17. Här fastnar Johan (Simons bror) när Simon fäller upp sängslafen.

Och när jag kommer hem, vem är inte där om min älskade moster! ;D

Hon har rest ända från Österrike för att spendera 2 veckor här.
Sjuuuukt trevligt!

172781-196
 

Nu ska jag gå och sova, ska jobba imorgon. Vilken härlig helg!
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker personligen om bilden på Alexandra bäst! Annars var den på dig och Simon (den där du har en randig tröja) skitgullig!

2007-11-19 @ 07:06:57
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0