Anna

Tänkte faktiskt tillägna detta inlägg åt Anna.

DU ÄR DEN MEST PATETISKA JÄVLA MÄNNISKA JAG TRÄFFAT PÅ DENNA JORD. HOPPAS DU DÖöÖöÖÖÖöR IMORGON!!!!!!

Okej, alla som känner mig vet att det där inte stämmer. Alla borde veta att Anna är min bästaste bästis. Hon och jag leker ALLTID tillsammans. Vi leker allt från ''fullast vinner'' till ''den som däckar först kallas för bajs i en månad''
Inte det heller, faktiskt. Jag känner att jag är en väldans massa ironisk idag. Eller just nu iallafall. Men vi är lekkamrater, det kan ni skriva upp.
Nu ska jag gå och skjuta mig, tack för mig!

Nää, nu skojade jag igen. Fyfan va jag är rolig .... (?!) Jag, Ninni, har ett mentalt fel, jag vet. Det går tyvärr inte att göra något åt, för Ninni har inte hjärnceller att mixtra med. Too bad for meeeeeeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAH DU ÄR SJUK!

Idiot! :D

2007-11-05 @ 17:23:50
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0