.

Riktig mysig fika vart det tillslut, efter att vi gått ett tag för att hitta ''det rätta stället''. Jag hade som mål att det skulle vara soffor och tända ljus, och det fick jag också. Men tyvärr ingen snö att titta på, konstigt ng fanns det ingen snö i staden. Synd för dom som bor inne i stan, måste åka till landet (tyresö tillexempel) för att kunna njuta av synen av snö. Vart dock inte glad när jag var påväg hem och upptäckte att mina skor läckte in en massa vatten/snö. Det var inte lika kul kan jag meddela. Men nu sitter jag här, har precis käkat och satt på en tvätt. Kände att jag måste tvätta liter kläder, allt ligger istora högar på golvet, igen, och det resulterar bara i att jag inte har några kläder att sätta på mig. Om jag inte vill ha hundhår över hela mig, förstås.Så det får bli lite fräscha kläder, garderoben börjar eka, där inne. Måste egentligen uppdatera hela garderoben, men det får jag göra den dagen jag vinner en miljon. Och det kanske aldrig sker, haha.

Nu ska jag ut och röka. och sätta på en ny tvätt, eller iallafall förbereda.
Tack för mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0