10/11

Då är jag äntligen ledig, men ska ändå till jobbet. Men den här gången är det inte för att jobba, utan för att kröka med jobbarkompisarna! Det är personalfest, och jag ska slagga över där, trevlaaaans.
Tänkte ladda över lite bilder, men kameran dog, oturligt nog.
Men jag tror att den har laddat ett tag nu, så jag hinner få över dom. Det ska nog funka ska du se.

Det kommer komma lite bilder på när jag, rörmökaren, fixar stoppet i toaletten. tare lugnt, det var inget bajs som stoppade, bara lite vatten. Skönt det, annars hade jag inte gått i närheten av toaletten.





Hon i rosa/röda trosor är Linda. Den ''blygaste'' på jobbet. Alltid när jag och Helen snackar snusk så säger hon aldrig någonting. Men nu har hon slutat på jobbet, tyvärr. Och när jag tod kort på Helens tuttar i kökeet, inte naket, utan mer som en kul grej, så säger Linda; ''Ja men Ninni. Den här bilden har du fan inte!'' Så går hon fram till frysen, sliter av sig glajjerna och drar ner brallerna. Alla i köket var helt chockade. Aldrig visste vi att Linda kunde vara så wild and crazy. Åh, jag kommer sakna henne. Hon åker nu på en sån här långresa, först till Indien, sen Thailand osv. Hon kommer inte tillbaka förrens i April/maj. SAKNA SAKNA!

Så nu vet ni hur mitt jobb ser ut, det kan ju vara trevligt att veta vart jag sliter lör-sön-mån.
Där ser ni också mig när jag sliter med toalettjobbet. Men vad gör man inte för att få lite cash in på kontot.

Men nu ska jag klappa min trötte pojkvän på kinden!
Tack för mig! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0