-

Är trött som ett as nu. Somnade inte förrens kvart i fyra igår, och gick upp halv sju. Jag höll på att svimma när jag hoppade ner från sängen. Men eftersom jag har turen på min sida idag så slutar jag 11.10, så det blir hem och sova för min skull. Får se vad som händer ikväll, eftersom jag jobbar imorgon. Men det gör faktiskt inget, jag har längtat efter jobbet. Kalla mig dum i huvudet men det är sant.

Det är rätt roligt hur mätt man kan bli på O'boy! Jag drack ett stort glas, och nu kan jag knappt röra mig. Jag vart skitmätt! Men det var aslänge sen jag drack O'boy, så det var himlans gott!

Sitter i skolan nu, ska ha lektion i 2 ½ timme ungefär. Inte najs. Men sen slutar jag, så jag är nöjd.

Innan jag slutar detta inlägg vill jag bara påstå att mitt hår fortfarande är en gnuggad ballong!

Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kolla in hemsidan för den perfekta julklappen till alla tjejer:)

2007-11-30 @ 08:36:21
URL: http://freewebs.com/fanplastic

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0