-

Jag är deppig. Riktigt deppig. Orkar ingenting idag känns det som. Jag vill inte orka något heller.  Men jag kan inte heller berätta anledningen till mitt depp, och det känns ju inte heller bra. Jag kan inte berätta för någon. Jag vill, men kan inte. Skit.

Idag hade jag iiiiingen lust till att gå upp. Jag hatade mig själv för att jag lovat mamma att gå till skolan idag. Annars hade jag bara legat hemma, och sovit. Efter skolan ska jag till Haninge och ta bort dessa jävla naglar, USCH! De är så himla fula nu.

Menmen, ska gå upp nu. Vi hörs!
Tack fört mig <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0