-

Nu måste jag skärpa mig, det här funkar inte längre! Idag sket jag i skolan igen. Jag vill sova vidare. Och det är ju ''jättebra'' för nu har jag missat 3 naturkunskapslektioner. Det är ju jättebra! Och imorgon är jag ledig, skulle egentligen gått till 6, men jag är leeeeedig! Idag ska jagbju åka och jobba, så helt ledig är jag inte. Me jag hatar verkligen SL, jag får det inte att gå ihop! Om jag ska hinna med bussen som går 20 över från Alleplan måste jag ta bussen som kommer dit 05?! Jag får alltså gå upp till alleplan, om jag inte vill slösa min tid på att sitta och vänta och frysa ihjäl en kvart. Nerj, då jag jag i rask takt oc h förlorar några kilon! Eller, kanske inte kilon, men kalorier som jag fåt från denna gröt och detta te, de förvinner nog.

Igår kunde jag inte somna. Jag oroade mig väldigt mycket för att mina nycklar till jobbet var borta. Men jag va för trött för att resa på mig och kolla i jackan.Och  ina tankar virvlade runt som en riktig katastrof i huvudet. Kunde inte tänka klart, När jag tittade senast på klockan var den kvart över fem. Och jag somnade inte förrns länge efter det.
Idag funderar jag på att ta hit Anna och kolla skräck. Det kan bli mysigt. Hyra Saw-filmerna. Kanske göra lite slingor, så vi får se. Känner mig väldigt trött på mitt hår nu för tiden. Dags för en yttligare förändring.
Låg även och tänkte på resor. Vill verkligen resa utomlands, kommer inte kunna bli av i vinter, men i sommar vill jag göra en riktig brakresa. Vi får se vad jag slår till med.

Men nu ska jag hitta mig ett par byxor att jobba i, och sedan ska jag upp och diska min grötskål. Men först ska jag kolla runt lite på andras bloggar.

Jag uppdaterar säker när jag kommer hem.
Tack för mig! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0