-

Har verkligen fått brist på rubriker numera. Har ingen fantasi till det överhuvudtaget.
Eller hela fantasin har dalat, tycker jag. Man hittar inte ofta saker att skriva om.
Ofta kommer man på något på vägen hem, men väl framför datorn så är det borta.

Italienskaprovet gick skitkasst, enligt mig. Och ändå hade jag en exakt kopia av provet som jag hade alla de rätta svaren på. Men som vanligt blir det black out när jag väl sitter där. Menmen, får väl hoppas på ett svagt G iallafall, och hoppas på bättre lycka nästa prov, som förövrigt är på torsdag, nästa vecka.

Nu ska jag ut och förpesta Sverige och förkorta mitt liv med ännu 3 minuter, eller vad det nu är.
Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

oh, coolt att läsa italienska ;D Lätt ?

2007-11-07 @ 20:26:22
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0