vad håller på att hända?

Jag förstår inte, hur många invandrare tar vi in i sverige varje år egentligen? jag tycker att jag bara ser mörkhyade människor, människor som pratar ett annat språk; turkiska, finska, italienska - inte vet jag vad dom pratar.
men vad har hänt med vårat sverige? det är inget sverige längre! det är ett alltiallo-land.
Jag vet nu inte varför dessa invandrare emigrerar, de kanske har krig, svårt i sitt land, whatever, men varför just till sverige? Det finns ju så himla många andra länder som de kan fly till. Varför kan inte vi ha som finland? tar bara in en viss antal invandrare om året?
De tar våra jobb, lägenheter, pengar. Och det sorgligaste är att vår skatt, som vi (även jag) betalar, går till deras bidrag? Min dag på barnadiset idag var svart. endast invandrare som skulle in, och inte betalade dom inträde heller. eller maten, nej det hade dom med sig själv (som vilket är förbjudet) .
jag har ABSOLUT inget emot invandrare, eller mörkhyade överhuvudtaget, men dom som inte kan anpassa sig efter sverige, ett land som egentligen inte ens är deras, dom står länge ner på listan.

jaja, jag skulle väl vara glad om jag fick flytta till ett annat land för att jag hade det dåligt.
ska till tyresö nu, slinga håret med empeli (:

byebye / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0