uppdatering

Jahapp, på måndag. Haha kan tyvärr inte sluta älta det!
Jag måste bara helt enkelt! Ååh, det ska bli så skönt att komma bort, och komma till värmen, till solen, och bara få umgås 2 hela veckor med mina bästa vänner.

Jag var inne i stan idag med en jobbarkompis, Helen, och då upptäckte jag hur bruna alla var! Alla hade den där fräscha sommarbrännan och hade fräscha färger på ben och kinder. Själv gick man där, måste ha puder en sådan tråkig dag för att inte se för jävlig ut. Fet kände man sig, men ful är det rätta ordet. Man ville bara försvinna in i folkmängden.
Och det blev ju inte bättre av att jag klev på en nåljävel? Ni vet larmen som sitter på byxor? Det är ju 2 plattor som sitter ihop med hjälp av en FET, JÄVLA nål? Mer som en spik, ffs. Mm, den ena plattan (den utan spiken) fattades på dom brallorna jag testade, mm och vad lyckas Ninni göra när hon ska testa dom? Jo, hon KLIVER på nålen. Mmjoodåå, 2-3 centimeter in i min stackars JÄVLA fot. Det gjorde så ont, och den gick ju inte att få ut heller? Den satt ju stenhårt. Jag fick ju rycka av glatta (eller arga?) livet! Tillslut när den börjar lossa hör och känner jag hur det knakar i hela foten när den åker ut.
Det gör faktiskt ont fortfarande :( Och Helen, den jäveln, hon står och asgarvar. Och sen när en kille som jobbar där kommer, så istället för att ge mig rabatt på några braller så säger han; "åh jag vet, jag har också gjort det där"
AHA, OCH VAFAN HJÄLPER DET MIG? Ta mig till sjukan istället, jag dör ju!
Nej jag dog faktiskt inte, men jag trodde det ett tag. Hittade inga byxor heller, FET, visst var det det jag sa? I spanien, där jävlar ska jag leva livet. Jag skiter i om magen hänger och slänger, för efter spanien, då blir det gymmet så det slår härliga till! Jag ska bo på gymmet, det ska jag!

Nej, nu ska jag ut och ta en cigg, sen ska jag gå upp och dricka min cider. Är redan lite borta i huvudet efter alla drinkar mamma blandat, de flesta asäckliga, men iallafall.
Och igår ska vi ju inte prata om, Ninni var iallafall full så det sjunger om det!

Nattinatti, vi hörs <3 /N

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, raring då. Jag kan komma och plåstra om dig.
Ja, jag vill också bort. Fan vad kul ni kommer ha!
Avundjuk jag blir nu, gaaah! Och du är inte fet, du är fin! :D
Älskarej bejbi. pussisar<3

2007-07-29 @ 01:35:04
URL: http://justmeanna.blogg.se
Postat av: Jempan

galetgalet :) jag tycker nåljäveln borde stuckit sig på dig istället. hoppas ni får det supergreat därborta stumpan, men det tvekar jag inte en sekund på! <3

2007-07-29 @ 09:34:38
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0