freak

Jag förstår inte, nu när man äntligen är ledig ska man bli väckt av telefonen - 2 gånger också.
simon ringer 20 över 11 och säger att hans föräldrar kommer hem om 3 timmar, och därför måste jag vattna blommorna och städa lite innan. de har nämnligen vart i göteborg, och nu är dom påväg hem.

jaja, jag vattnar blommorna sen.
ååååh, jävla simon, jag hade en sån himla skön dröm. om spanien ofc. vi låg på stranden, livet lekte, och jag mådde allmänt bra!

får min lön imorn, 8.000 spänn! jag har gjort av med tusen, på min kamera, och sen ska jag ge mamma 2.400 för 4 månaders mobilräkning. och nu har jag kvar 4.600 på kontot, och kommer allstå ha 2.200 kvar när mammas grej är avbetald. sen kommer 8.000 spänn in, och då kommer jag alltså ha 10.200 med mig till spanien! LOVLEY!

det man får ångest över innan spanien, det är att jag typ är BLOND nu. och det bådar inte gott - haha. hört av emeli att spanjorer jagar gärna blondiner. oh shit..... men det är lugnt, jag kan hålla mig inne varje kväll, så länge solen lyser där ute morgonen efter! nej, neger ska jag vara när jag kommer hem.

BTW, så har jag hittat en resa till egypten i 2 veckor (i vinter) med hotell inklusive - för 5.200!!!
helt underbart. måste in och kolla lite resor nu, hehe. jag måste nämnligen bort nu i vinter, klarar inte av en vinter till!

ska leta lite billigt nu!
byebye / N

Kommentarer
Postat av: Marre

JAG HÄNGER MED! :D

2007-07-25 @ 00:28:54

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0