for every problem, there is a solution

Tillbakafrån dagens shopping. det blev inte så mycket som följde med hem, men fick 2 nya bikinis till spanien, och för övrigt är det bara 13 dagar kvar, och så blev det ett linne och två zipptröjor - en hade ett gulligt tryck där det står ''cherry'' - jag älskar körsbär! så söta.

spanienspanien, 13 dagar kvar. jag längtar så himla mycket, helt osannolikt. skulle inte banga på att åka imorn eller något, haha.
men jag måste ha en kamera.
har hittat en blocket som jag får för 1.000, det är bra ju. jag måstye ju ha med mig en kamera till spanien. lixom

aja, vi får se hur det går. pöss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0