dåligt väder, men roligt slut.

jobbade idag, jättemycket att göra. det ser man ju bara på vädret.
men dagen slutade desto roligare! jag ringer denna anders, som jag skulle köpa en kamera av. lite nervös, tror att jag ska bli våldtagen, har därför med mig min trogna jobbarkamrat helen.
han kommer med kameran, som är skitfin (: lite sliten, men vafan.

och nu ska jag ta fram min fotografiska sida och fota lite :)
här är kameran som är min nu!

http://www.blocket.se/vi/11555523.htm 

slingade mig ju igår, haha. jag som bara skulle ah lite slingor, blev typ helblond.

ska äta pizza nu! uppdaterar säkert ikväll!

byebye / N


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0