åhej

Resväskan är klar, allt är klart för avfärd. Nu väntar jag bara på Simon, han kommer cirka 5 halv 6. Ett sista hejdå innan jag åker bort från honom i 2 veckor.
Okej, alla ni kommer hata mig för att jag ältar detta så mycket, men jag kan inte låta bli. Det är helt sjukt.
Måste ha lite musik till Spanien, lite somriga låtar och så (: Ååååh, kan inte förstå att jag snart är där!
Men jag vill bara få det överstökat. Önskar att jag kunde spola fram tiden, så att jag är där på stranden, NU!
Kommer få panik på flygplatsen för att jag har glömt något, jag lovar! Typ passet, pengarna, väskan, eller något.

Nej, nu har jag inget mer att skriva, uppdaterar innan vi åker, tror jag iallafall!
PYSS / N

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0