ÅÅH MIN GUUUD

Shitshitshitshit, IMORRN, eller aa om 17 timmar och 30 minuter (på ett ungefär) LYYYYFTER VIII!
Försöker få dom flesta att käka på kinan idag, för jag måste ha kinamat innan jag åker, thats IT!
Hehe.
Somnade halv 4 igår. Kunde inte slappna av. Men nu har jag;


1. Pass
2. Pengar
3. Kläder
4. Laddare till mobilen
5. Laddare till kamerabatteriet
6. Smink
7. Plattare (jag har nämnligen ingen platt-tång, utan en fön - babyliss?)
8. X-tra minneskort till kameran
9. PIercingar till navel
10. Schampoo&Balsam - jag gillar att använda mitt eget Vo5 ;)

Jag kommer inte på mera nu, men jag ska skiva en 'checka-av-när-allt-är-klart-lista'
Sådärja, nu måste jag klä på mig, och sen gå upp och äta - köttbullar&makaroner :D

uppdaterar senare! byebye / N


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0