Wiiiie

ÅÅåh, jag är så himla glaad! Himla himla himla!Det blir av nu! Överraskningen blir aaaaav! Hennes mamma gick med på det, som jag sa. Åååååh, va roligt!
Tyvärr kan jag inte avslöja det nu, eftersom då kan ju Anna läsa det, och det vore ju katastrof!!
Men nu längtar jag som fan tills imorgon, då jag får säga vad det ääär.

Var i Haninge idag. Mötte upp Jennie på bussen. Köpte en ganska fin klänning, ångrade mig lite när jag kom hem, jag tyckte helt plötsligt att den var lite tantig. Och sedan fick jag låna Jennies kappa och skor också, men skorna ska jag inte ha, det såg helt sjukt ut, haha. Har mina stövlar istället.

Ska snart hoppa in i duschen, och sen sova. Jag sov ingenting på dagen idag, jag kollade istället på ''Djävulen bär prada'' - en helt okej film. Försökte somna, men precis när jag hamnade i slumret ringde Jennie och sa att hon hade slutat. Typiskt, en hel timme innan hon egentligen skulle slutat. Suck.

Men jag kanske uppdaterar senare, måste ringa Victoria och ''tell the big story''
WIIHIIIOOW.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0