wiihiiie

Jag fick mitt älskade käk iallafall. Och det var inte svårt att få med Simon dit heller. Men ojojoj, va mätt jag blev! Men käkade iofs som en tjockis, hehe. Tog ett sexpack kycklig och 2 cheeseburgare, jag var grymt hungrig. Men som jag trodde orkade jag inte den sista cheeseburgaren, och jag rörde inte ens pommes fritsen! Skandal. Fick riktigt dåligt samvete av att slänga bort dessa godsaker. Cheeseburgaren tog jag med mig hem för att kanske ge till pappa eller mamma, men ingen av dem ville ha. Sorgligt! Så nu tycker jag att alla håller en tyst minut för denna cheeseburgare, ska vi döpa honom till.. hmm... Göran?
Okej, en tyst minut för dig, Göran!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0