varm choklad

2 mackor senare sitter jag här med en varm choklad. Riktigt gott, må jag lova. Kanske det ska bli min nya grej, itsället för te? Lite synd att det tar sån tid att värma mjölken, och man får ju inte gå därifrån heller, då det kan bli bränt eller få en sån där äcklig hinna över det hela. Nej, te kanske tröys allt duger för mig.
Men idag ska det bli gott iallafall. Har sprutat på lite grädde på toppen, för att få det hela lite godare + lite onyttigare. Jag är en 'onyttigmat-fetisch'

Ska snart inga Victoria, och kolla när var och hur jag ska komma. Vi får se om jag pallrar mig ut ur kläderna, och in i nya. Kanske kan jag ta med mig hunden också. Då får han bli trött och leka av sig. Mysigt.

Men nu ska jag kolla runt lite, och njuta.
PUSS


Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :)

2007-12-10 @ 18:21:52
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0