varför?

Varför ska någontring fungera som jag vill? Har precis fått hem mina linser, som skulle vart gröna, men självklart fick jag fel och fick istället bruna igen. Jag hade klart och tydligt skrivit i ett mejl, som jag också fick svar på, att jag ville ha gröna i nästa försändelse. Men icke.

Här har ni exakt vad de på Pharma Optic skrev:

Eftersom linserna levereras för 2 månader i taget, varannan månad, så kommer ju varannan faktura separat utan produktförsändelse. Det ordinarie priset är 299 kr per månad, alltså per linspar. Varje försändelse kostar 299 kr + 299 kr.   Vi har noterat att du först skulle ha blå linser, sen bruna och därefter gröna. Din tredje leverans kommer att skickas ut i december.  

Med vänlig hälsning, Felicia   Kundtjänst
Pharma Optic AB                                                           
Box 15038
580 15  Linköping

Men varför skulle någonting fungera som jag vill?


Kommentarer
Postat av: Magnus

Du är en av många som har handlat från Pharma Optic tydligen. Inte hittat någon nöjd kund än... Googla

2008-03-17 @ 11:06:25
Postat av: Lurad

Pharma Optic är ett riktigt skitföretag. Säg upp bekantskapen så fort det bara går.

2008-03-17 @ 23:46:48
Postat av: ninni

Jag har faktiskt beställt från dem i nästan ett år nu, och det har funkat utan problem förutom denna gång. Så de är faktiskt inte så dåliga som ni tror.Varför tycker ni det? Berätta :)

2008-03-18 @ 01:23:49
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0