tjött

Nu orkar jag inte med designen längre. Men fick dit lite tomtar och grejer iallafall, så lite julkänsla är det , eller hur? Får inte ordning på färgerna där man kommenterar, men tar det imorgon, kanske.

Sitter och pratar med Victoria nu, som inte mår fullt så bra. Vet inte riktigt vad jag ska säga till henne för att få henne att må bättre. Men det finns inte så mycket mer att göra än att visa henne att jag finns här för henne. Jag önskar att det inte vore tisdag imorgon, då jag har den viktigaste lektionen på hela veckan, annars hade jag gått ut och mött upp henne, så hon fick prata på riktigt istället för på msn.

Men nu ska jag sitta kvar här en stund, och sen ska jag sova. Kan inte vara trött jämt på tisdagslektionerna, är det varje tisdag känns det som. Eller så är det för att det är en hemskt lång lektion.

Men jag kanske är nörd och uppdaterar igen senare, annars säger jag god natt nu!
PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0